7/14/2014

▲Bad foodzilla! ▲

Jídlo, jídlo, jídlo... všude, kam se podíváme. "Třicet deka, godhaje, prosím!" "Cože? Šunkáč v akci? Beru ho!" "Že bych si dala ještě do košíku ty sušenky, když už jsem okolo nich prošla?" "Se*u na to, dietu držím , až od zítřka." :))
Když se nad tím tak zamyslíme, jsme takoví "otroci" potravin všeho druhu :D (- nejčastěji sladkostí :D)

Tento komiks byl kreslen podle mé maličkosti - a to nekecám :D
😒
•••

Nemohlo si nevšimnout mé situace - jsem doma... a najednou... že bych něco snědla? Lednička promlouvá "ledničtinou" a nabádá mne k zločinu. A já... se nechám strhnout. Sušenky, čokoláda, jogurty, ty na mě platí hlavně, ufffffff :´(

Ne, nemám ani tak hlad, nechci dělat tlaky, ale jo, je to tak, Houstone? Když se nudím, tak jím. Když jsem ve stresu, jím. Když jsem najedená, ale mám chuť na cokoli, co jest v ledničce, jím. Když se najím v restauraci a přijdu přecpaná domů, jím (no, dobře, to hlavně mamka mi nevěří, že jsem jedla, takže mi nandá na talíř, proběhne minihádka a já to všechno sním, abych ji udělala radost :D). Ale všimněte si - v každé větě JÍM :D ... není to už úchylka? :D

Strejda google, mocný to vyhledávač, mi našel miliardu odkazů o záchvatovém přejídání a mé já si uvědomilo... jsem zajatec jídla o.O, to už trpím poruchou příjmu potravy! o.O - o.O - o.O
Je pravda, že poslední půl rok byl pro mou psychiku dost "hárdkór" a spánkový deficit je den ode dne větší a větší. Netřeba rozepisovat. Ale že bych došla až do takové fáze? S tím se prostě musí něco udělat, oprava, já se sebou musím něco udělat. Zvlášť po tom blbým pocitu, když na mě mamina: "Kde jsou ty sušenky, co jsem koupila? Jak to, že už nejsou? Co si to dovoluješ mi jíst moje sušenky? Kup si svoje!" -_- ... ou...

A tak se má maličkost rozhodla dát vale přejídání., v překladu, již nebýti foodzillou. Bez výjimky! Už i noční nálety jsou nepřípustné! Jo a poznámka pro mne: nevšímat si váhy, klid, je to jen číslo, číslo rovná se matika, matika rovná se zlo... a je mi hned lépe :D

Nebuďme přívrženci "vyžíračo-ledničkové sekty", bojujme za normální stravovací návyky! 
Zakládám anti klub proti této sektě, kdo jde do toho se mnou? :D

Mějte se zatraceně skvěle!!!! :))
... a mějte se rádi i se svými úchylkami! ;)

Vaše blogeří foodzilla